Ravno sem prebral novico o podjetju Delo Revije ki me je "podžgala", da sem se odločil, da začnem pisati blog. Ni to moj prvi in verjetno niti ne zadnji. Vsekakor pa upam, da bodo odslej zapisi na enem mestu....
In kaj me je zmotilo. Avtor sestavka se sprašuje zakaj novinarji Dela Revij ne ustvarijo svojega podjetja in svojega medija... Sicer bi bilo najbolj pametno, da bi napisal kar avtorju sestavka pa je takole nekoliko bolj skrito in niti ne vem, če si želim, da bi avtor tole prebral. Niti ne želim, da bi avtor tole komentiral... skratka želim samo izpustiti iz sebe. Gre torej izključno za moje mnenje. Mnenje ene osebe. Gre za mnenje, ki nima namena, da ustvarja dodatna mnenja. Gre za mnenje, ki si ne želi komentarja...
Novinarji Dela Revij ne morejo ustanoviti svojega medija, ker pač to niso novianarji. Opravičujem se zgolj novinarjem Mojega Mikra (za te menim, da so), vse ostalo pa so prepisovalci tekstov in zgolj uporabniki WORD in podobnih programov. Namreč če še niste opazili v teh medijih ni avtorskih člankov. Mislim takih "pravih"... Če uporabijo funkcijo COPY / PASTE enega prispevka, ki je prišel po mailu ali pa ga ukradejo iz drugega medija in to potem dajo slavistki v pregled, to ni članek. To je še vedno plagiat!!!
Če nagovarjajo ljudi, da skupaj ustvarjajo zgodbo, to pomeni, da nagovorijo Wernerja, da naj se slika z neko prikupno mladensko in potem reče, da je to njegova ljubica in mu s tem zrase popularnost, to ni nekaj, kar je vredno brati. Če slikajo slavno osebnost (žensko) zgoraj ali/in spodaj brez in objavijo fotko, to ni nekaj, kar bi rekel, da je vredno novice.so se
In sedaj pa avtor nagovarja, da naj ti kvazi novinarji, ki ne znajo spisati enega poštenega prispevka naredijo svoj medij. Saj je škoda papirja... Poskrbeli bodo le še za en nateg podjeta, ki se ukvarja s postavljanjem medijev, še en nateg tiskarja, še en nateg distribucijskega podjetja in še mnogo drugih podjetij in podjetnikov, ki jih potrebuješ, da spraviš revijo na svet... Da o oglaševanju niti ne govorimo.... Torej zakaj potem ne postavijo svojega medija? Odgovor je preprost: Ker ga ne znajo. Obstoječi bralci so že poneumljeni... Obstoječi bralci so se odločili, da bodo podpirali medij dokler bo pač obstajal, ker je takšna kultura, ker imajo to v krvi. Ampak ko ta medij propade bo pa kaj?
Škoda mi je edino delovnih mest, ljudi, ki stojijo zadaj, da tak aparat deluje. Škoda mi je tržnikov, ki se trudijo prodati oglase, škoda mi je tiskarjev, ki jim je to vsakdanji kruh...
Dovolj za danes...
Ni komentarjev:
Objavite komentar